Ensimmäinen tekoälyä hyödyntävä Worldcom Confidence Index 2019 julkaistaan pian. Se kertoo, mikä yritysten ylintä johtoa tällä hetkellä huolestuttaa ja kiinnostaa eniten.  

Itsenäisten viestintä- ja markkinointitoimistojen Worldcom PR Groupin maailmanlaajuinen mittaus kertoo tekoälyn avulla kootut havainnot pian julkaistavassa raportissaan.  Medita kertoo globaalin raportin tuloksista suomeksi Worldcomin ainoana kumppanina Suomessa.  

Viime vuonna ensimmäistä kertaa julkaistu Worldcom Confidence Index 2018  koottiin vielä perinteisin menetelmin kyselyllä, jonka toteutti kaksi riippumatonta tutkimuslaitosta. Yli 500 yritys- ja markkinointijohtajan vastauksiin perustuva raportti nosti esiin kiristyvän kilpailun osaavista työntekijöistä sekä huolen kyberturvauhkista.

Uudella AI-menetelmällä mukaan on saatu moninkertaisen joukon arviot yritys- ja markkinointijohdon kannalta polttavimmista teemoista juuri nyt. Tutkimuksen on toteuttanut kanadalainen yritys Advanced Symbolics Inc. (ASI), joka hyödyntää tekoälyä inhimillisen käyttäytymisen mttaamiseen ja ennakoimiseen. Näin on koottu yli 32 000 johtajan näkemykset myös maantieteellisesti entistä kattavammin.

Tuloksia julkaistaan teemoittain ja alueittain tulevina viikkoina ja kuukausina.

Leave a comment

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *