Yhä useammalla yrityksellä on aihetta viestiä yli rajojen. Tarjoamme viestinnän lokalisaatiopalveluita yhdessä laajan kansainvälisen verkostomme kanssa. Kuulumme ainoana suomalaisena viestintätoimistona Worldcom Public Relations Groupiin. Worldcomin yli 130 itsenäistä toimistoa takaavat luotettavan yhteistyön ympäri maailman. Yhteistyökumppaneillamme on paras tietämys siitä, mikä heidän alueellaan toimii ja mikä ei. 

Kanssamme tavoitat kohderyhmäsi. Tarjoamme kansainvälisen mediaseurannan, tiedotteet ja niille maailmanlaajuisen jakelun sekä kampanjat. Palvelussamme yhdistyy kattava jakelu ja vahva osaaminen. 

Tuloksena:

  1. Paikallisesti kohdennetut sisällöt, jotka puhuttelevat kohderyhmiäsi, ympäri maailman.  
  2. Kansainvälinen näkyvyys organisaatiollesi. 

Worldcom Public Relations Group 

Kansainvälistä viestintää verkoston avulla

Hyödynnä yli 130 kansainvälisen partnerimme kokemus paikallisista markkinoista, mediakentästä ja kulttuurista, kun suunnittelet vientiä ja tuotteen tai palvelun lokalisointia.

Vuonna 1988 perustetun Worldcom Public Relations Groupin viestintä- ja pr-toimistopartnerit tarjoavat palveluita 115 markkina-alueella ja kuudella mantereella. Toimistoissa työskentelee yli 2000 viestinnän ammattilaista ja niiden liikevaihto on yhteensä yli 260 miljoonaa euroa.

Worldcom-toimistojen vahvuus on partnereiden saumaton yhteistyö. Itsenäisten, yrittäjävetoisten toimistojen muista globaaleista viestintätoimistoista erottavana etuna on joustava ja sitoutunut asiakaspalvelu. Worldcom-partnereiden asiakkaiden käytössä on vahvan markkinointiviestinnän ja vaikuttamisen ammattitaidon lisäksi paikallinen kielen, kulttuurin ja toimintaympäristön tuntemus.

Worldcomilla on kolme alueellista johtoryhmää: Amerikka, EMEA (Eurooppa–Lähi-Itä–Afrikka) sekä AP (Aasia–Tyyni Valtameri). EMEA-alueen toimistot ovat erikoistuneet kuluttajasektorin, terveydenhuollon, matkailun, teknologian, energia- ja ympäristöalan, rahoituspalveluiden sekä julkisen sektorin viestintään, sijoittajasuhteisiin sekä kriisi- ja poikkeustilanteiden hallintaan. Asiakkaita ovat muun muassa Unilever, Johnson & Johnson, Panasonic, Sony Ericsson, LG Electronics, Verbatim ja Palm.

Medita on aktiivisesti mukana Worldcomin toiminnassa. Kansainvälinen yhteistyömme avaa näkymän liiketoimintaan ja kulttuuriin eri markkinoilla. Se myös varmistaa, että olemme aina ajan tasalla oman alamme kehityksestä globaalisti.

Lisätietoja:

Worldcom PR Group

Worldcom PR Group EMEA