X

Heräsikö uteliaisuus?

Poikkea toimistollamme Helsingissä tai Jyväskylässä. Tai ota meihin yhteyttä sinulle sopivalla tavalla.

Vastuullisuusviestinnän kolme ulottuvuutta: sosiaalinen, ekologinen ja taloudellinen. Kuvitus: Apila Pepita

Ota askel eteenpäin vastuullisuusviestinnän suunnittelussa ja toteutuksessa. Annamme siihen aineksia palvelupaketissamme, jossa saat maksutta käyttöösi starttipaketin sekä vastuullisuusviestinnän itsearvioinnin.

Vastuullisuus ja siihen liittyvä markkinointi ja viestintä ovat nousseet aivan keskeisiksi yritysten ja organisaatioiden toiminnassa. Vastuullisuudessa etenemistä seuraavat kaikki olennaiset sidosryhmät, niin asiakkaat, suuri yleisö, henkilöstö kuin sijoittajatkin. Kehittämistyössä kannattaa siis olla huolellinen ja harkitseva, ja varmistaa, että markkinoinnin ja viestinnän näkökulmat ovat aitoja ja tosia, ja kestävät kriittisen tarkastelun.

Starttipaketti auttaa hahmottamaan, kuinka monitahoinen asia vastuullinen toiminta on. Se ei ole hyväntekeväisyyttä tai seuratoiminnan tukemista vaan kokonaisvaltainen ajattelu- ja toimintatapa, joka ulottuu yrityksen tai organisaation kaikkeen toimintaan.

Aloita tai jatka vastuullisuustyötäsi jo tänään. Hyödynnä aineistoja, jotka olemme tehneet käyttöösi asiantuntijatyönä. Aineiston ovat tuottaneet Meditan viestintäasiantuntijat Marja KeränenHeidi KäsmäTiinu Wuolio ja ilmastoasiantuntija Mika Määttä.

Ota epäröimättä yhteyttä, jos haluat keskustella aiheesta lisää. Käy lataamassa starttipakettisi tästä!

Lue myös blogi: Vastuullisuus ei ole vain viestintää, mutta viestintä tekee sen näkyväksi

Julkaistu: 30.09.2021
Kuvitus: Apila Pepita

Vastuullisuusviestinnän kolme ulottuvuutta: sosiaalinen, ekologinen ja taloudellinen.