SM-tason aitajuoksija Noora Toivo on jo vuosia käyttänyt Fitbitin aktiivisuusranneketta apuna arjen hyvinvoinnin ja kuntoharjoittelun tukena. Nyt alkanut yhteistyö edistää sekä Nooran että Fitbitin tavoitetta lisätä tietoisuutta oman kehon ja mielen yhteydestä terveyteen sekä siitä huolehtimisen tärkeydestä.

Fitbit Brand Ambassador Suomi 2019 Noora Toivo
Tiukka treeni menossa Fitbit Ionic -älykellon seuraamana. Kuva: Noora Toivon arkisto

Noora käyttää monipuolisesti eri laitteita ja jakaa somekanavissaan kokemuksiaan Fitbitin tuotteiden hyödyntämisestä osana arkeaan. Käytössä ova mm. Charge 3 -aktiivisuusranneke, Versa ja Ionic-älykellot, Flyer-kuulokkeet ja Aria 2 -älyvaaka sekä maaliskuussa julkaistuista uutuustuotteista ainakin Fitbit Versa Lite Edition -älykello. Fitbit tulee näkymään vuoden 2019 aikana myös kilpailuissa, harjoitusleireillä ja valituissa tapahtumissa, joihin Noora osallistuu.

“Olen tykästynyt todella paljon Fitbitin tuotteisiin! Jopa minua motivoi erilainen data mitä kelloista saa ja kaupan päälle ne ovat todella hyvännäköisiä. Olen parhaillaan harjoitusleirillä ja mukaan otin älykellon ja aktiivisuusrannekkeen, jotta voin seurata mm. unta ja yleensäkin rasitusta leirin aikana. Ja on se hauska myös nähdä montako kymmentä tuhatta askelta päivän aikana kertyy, kun treeniä on aamusta iltaan”, Noora kertoo innostuneena ja jatkaa: “Tuotteet ovat tuttuja jo vuosien takaa, joten oli mahtava aloittaa yhteistyö, kun voi seistä yrityksen ja tuotteiden takana. Urheiluun ja hyvinvointiin kannustaminen ovat itselle lähellä sydäntä. Fitbitin tuotteet ovat helppo tapa ja tuki liikunnallisemman elämän avuksi.”

Lina Kjällström, Fitbitin Pohjoismaiden markkinointipäällikkö vahvistaa Nooran tunnelmat. “On jännittävää päästä tekemään brändilähettiläsyhteistyötä Suomessa. Fitbitin keskeiset yhteistyöperiaatteet ovat aitous, vastuullisuus ja molemminpuoliseen luottamukseen perustuvat pitkäaikaiset suhteet. Nooran kanssa tämä on itsestäänselvää, koska Fitbitin tuotteet ovat olleet osa hänen elämäänsä jo pitkään. Hän seuraa jatkuvasti aktiivisuuttaan  ja haluaa myös jakaa kokemuksiaan muiden kanssa. Nyt saamme työskennellä yhdessä ja auttaa maailmaa tulemaan terveellisemmäksi, askel askeleelta. ”

Fitbit on johtava puettavan teknologian toimittaja, joka auttaa ihmisiä aktiivisemman elämän ja hyvinvoinnin tavoittelussa. Fitbit tuottaa laitteillaan ja sovelluksellaan tietoa, inspiraatiota, ohjausta ja kokemuksia jokapäiväiseen hyvinvoinnin ja kunnon seurantaan. Unen seurannassa Fitbit on uranuurtaja. Vuodesta 2009 se on viimeisten kymmenen vuoden aikana koonnut yhden laajimmista uneen keskittyneistä tietokannoista, jossa on yli 7,5 miljardia seurattua yöunta. Medita on hoitanut Fitbitin viestintää ja markkinointia Suomessa vuodesta 2013, jolloin Fitbit saapui Suomeen haastamaan tiukasti kilpailtua markkinaa.

Seuraa Nooran päivityksiä blogissaInstagramissa ja Facebookissa ja tule mukaan Fitbit Suomen Facebook-yhteisöön!

Vaikuttajamarkkinoinnin rooli kasvaa

Vaikuttajamarkkinointi ei ole enää ilmiönä uusi, mutta sen rooli kasvaa sosiaalisen median myötä jatkuvasti. Yhteistyösopimuksilla on suuri merkitys niin somevaikuttajille kuin markkinoijille. Samalla kasvaa myös vaatimus laadusta – uskottavuus ja avoimuus korostuvat.

Lue myös:

Blogi: Aidot ja rohkeat – tee vaikuttajayhteistyöstä vaikuttavaa

Julkaistu: 14.3.2019

Avainsanat: