Medita on nyt markkinoinnin automaatiojärjestelmä HubSpotin sertifioitu partneri. Strateginen inbound-ajattelu sekä markkinoinnin ja myynnin tiivis yhteistyö tekevät automaatiojärjestelmästä kannattavan investoinnin.

Medita on HubSpotin virallinen partneriMaailman suosituin markkinoinnin automaatiojärjestelmä HubSpot on ollut Meditan käytössä jo parin vuoden ajan. Kuluvan vuoden alusta olemme olleet myös HubSpotin sertifioitu partneri. Sen myötä pystymme tukemaan asiakkaitamme yhä paremmin järjestelmän käyttöönotossa ja strategisessa inbound-markkinoinnissa.

Kaikki lähtee inbound-ajattelun omaksumisesta. Tavoitteena on johdattaa verkkosivuston vierailijat asiakkaiksi ja edelleen yrityksen suosittelijoiksi. Tämä onnistuu vuorovaikuttamalla ihmisten kanssa heille sopivilla tavoilla.

Tuloksia syntyy, kun myynti, markkinointi ja viestintä tekevät yhä tiiviimmin töitä asiakaskeskeisesti. Moderni markkinoinnin automaatioratkaisu tukee tätä tarjoamalla kattavat työkalut markkinoinnin ja myynnin tueksi. HubSpotissa voi ottaa käyttöön työkalut:

  • monikanavaiseen markkinointiin ja sisällönhallintaan
  • asiakastietojen hallintaan ja hyödyntämiseen (CRM)
  • myyntiin
  • asiakaspalveluun.

Erilaisia markkinoinnin automaatiojärjestelmiä on useita, mutta HubSpot on vakiinnuttanut asemansa globaalisti. Vakaan markkina-aseman myötä järjestelmä pysyy ostokäyttäytymisen ja digitaalisen kehityksen trendien mukana. Alustalla viestinnän ja markkinoinnin ammattilaisille on tarjolla myös koulutuksia ja tietopaketteja, joista on omassa työssä hyötyä laajemminkin.

Mitä hyötyä HubSpotista on?

  • Markkinointi ja myynti yhdistyvät tämän päivän vaatimusten mukaisesti
    Yksi yhteinen järjestelmä tekee markkinoinnin, viestinnän ja myynnin toimenpiteet näkyviksi. Tämä helpottaa yhteistyötä ja edistää hyödyllisen tiedon leviämistä. Jaetut tavoitteet ja prosessit tuovat tulosta.
  • Oikeille ihmisille hyödyllistä sisältöä
    Sisältöstrategia rakennetaan järjestelmässä systemaattisesti ostajapersoonien sekä heitä kiinnostavien teemojen mukaan. Tavoitteena on tarjota ihmisille hyödyllistä sisältöä ostopolun kaikissa vaiheissa. Sisältöjä ja kampanjoita voidaankin suunnata järjestelmän työkaluilla kätevästi eri kohderyhmille.
  • Sisällöntuotantoprosessien aikasyöpöt kuriin
    Sisältöjen hallinta, julkaisu ja ajastus eri kanaviin voidaan tehdä yhdestä järjestelmästä, mikä säästää aikaa ja vaivaa. Samasta paikasta voi luoda niin somepostaukset, blogit, laskeutumissivut, CTA:t (call-to-action -toimintapainikkeet) kuin uutiskirjeetkin.
  • Kontaktit eivät mene sivu suun
    Yrityksestä kiinnostuneissa verkkosivukävijöissä piilee melkoinen potentiaali. Ostajapersoonien ja ostopolkujen hahmottaminen sekä konversio-optimointi tähtäävät siihen, että eri kohderyhmiä voi palvella heille hyödyllisellä tavalla ja laadukkaiden liidien määrä kasvaa.
  • Mittaa ja kehity jatkuvasti
    Tavoitteellinen inbound-ajattelu ja konkreettiset mittarit auttavat palvelemaan ostopolun eri vaiheissa olevia asiakkaita sekä kehittämään liiketoimintaa. Myös HubSpot parantaa teknisiä ominaisuuksiaan koko ajan. Viime aikoina esimerkiksi maksullisen sosiaalisen median mainonnan mahdollisuudet ovat tulleet HubSpotiin.

Kiinnostaako inbound-markkinoinnin tehostaminen?

Juttelemme mielellään lisää inbound-markkinoinnin hyödyistä ja mahdollisuuksista. Voimme myös arvioida markkinoinnin automaatiojärjestelmän hyödyt liiketoiminnallesi ja järjestää maksuttoman HubSpot-demon. Jätä vain yhteystietosi, niin kuulet meistä pian.



Leave a comment

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *