”Markkinointiviestinnän strategisella suunnittelulla on ollut meille arvoa. Markkinointi ja sen keinot kehittyvät koko ajan, ja aallonharjalla täytyy pysyä. En usko, että siinä tulee mitään ongelmia.”
Paavo Käkelä, myyntijohtaja
Lähtötilanne
EID Robotics tarvitsi uuden innovaationsa ANT Plant -tuotantokonseptin kansainväliseen myyntiin strategista markkinointiviestinnän kumppania.
Ratkaisu
- Alkukartoituksessa analysoitiin syvällisesti yhtiön lähtötilanne, tavoitteet ja erottautumistekijät
- Samalla luotiin ostajapersoonat, jotka pohjustivat sisältöjen suunnittelua
- Tavoitteiksi asetettiin liidien generointi ja tunnettuus kansainvälisissä teollisuusyhtiöissä
- Lisäksi haluttiin luoda mainetta robotiikan asiantuntijana
- Lopuksi määriteltiin mittaristo, jolla on arvioitu markkinointiviestinnän tuloksellisuutta
Tarjotut palvelut:
- Strategiatyöskentely
- Asiantuntijasisällöt blogiin
- Säännöllinen mediaviestintä
- Johtajuus ja huolenpito
Lisäksi
- Brändiviestin uudistus
- Kotisivut (yhteistyössä Visual Friday)
- Messuosaston suunnittelu ja messuviestintä
- Markkinointimateriaalit
Yhteistyön tuloksia
- Kävijämäärät yhtiön markkinointikanavissa ovat lisääntyneet
- Markkinoinnin kohdentamisessa on tavoitettu haluttuja kohderyhmiä
- Yhteydenotot markkinointikanavista ovat lisääntyneet
- Medianäkyvyys Suomessa ja Yhdysvalloissa on lisääntynyt
- Markkinointiviestinnästä on tullut johdonmukaisempaa ja säännöllisempää
Paavo Käkelä
Myyntijohtaja
Omistaja ja perustaja
EID Robotics Oy
Toimiala: Teollisuuden automaatioratkaisut
Tuote: ANT Plant -tuotantokonsepti
Missio: Mahdollistaa tuotteiden paikallinen valmistus.
Kustannustehokas ja helppo tuotantokonsepti haastaa valmistuksen halvan tuotannon maissa.
Kuvat: EID Robotics
Kiinnostuitko?
Ota yhteyttä, jos haluat tuloksia, suunnitelmallisuutta ja raikasta näkemystä markkinointiin.
Voit myös tutustua tiimiimme ja ottaa yhteyttä suoraan keneen tahansa meistä.