Tunnettuuden lisääminen mainonnalla
Bränditunnettuutta ja näkyvyyttä lähdettiin kasvattamaan maksetun mainonnan avulla yhdistykselle tärkeimmissä sosiaalisen median kanavissa. Yhdistys ei ollut aiemmin hyödyntänyt digitaalisia mainostyökaluja markkinointitoimenpiteissään. Lisäksi käynnistettiin Google-mainonta, jolla tuetaan yhdistyksen löydettävyyttä ja näkyvyyttä myös Googlen hakutuloksissa.
Mainoskampanjat suunnitellaan ja toteutetaan sovitussa aikataulussa. Kampanjoiden päättymisen jälkeen niiden tuloksia ja raportointia käydään yhdessä läpi. Yhteistyö Meditan ja PRY:n välillä on sujunut saumattomasti ja yhteyttä pidetään säännöllisesti. ”Yhteistyö aloitettiin juuri Covid-pandemian käynnistyessä. Käytännössä viestintäkumppanin koko kilpailutus eli tarjouspyynnön ja tarjousten esittelyt sekä sopimusneuvottelut hoidettiin Teamsissa. Yhteistyötä on nyt tehty 1,5 vuotta virtuaalimaailmassa. Olemme tavanneet tänä aikana vain muutaman kerran. Yhteistyö uuden kumppanin kanssa on kuitenkin sujunut varsin hyvin pandemiasta huolimatta ja paljon on saatu aikaiseksi”, toteaa PRY:n toimitusjohtaja Timo Saros.
Näkyvyyttä pienillä kustannuksilla
Yhteistyön tuloksena PRY:n näkyvyys on kasvanut yhdistykselle tärkeiden kohderyhmien keskuudessa. Mainonta on ollut tehokasta ja sen avulla on saatu tavoiteltua haluttuja kohderyhmiä sekä ohjattua laadukasta liikennettä yhdistyksen verkkosivuille – pienillä kustannuksilla.
Tavoitteena on jatkuvasti parantaa mainoskampanjoiden tehokkuutta ja sitä kautta tuloksia, sekä hyödyntää kerättyä dataa myös tulevaisuudessa.
Projektiammattilaiset ry
- Aktiivisten projektiammattilaisten ja organisaatioiden verkosto
- Perustettu vuonna 1978
- Jäseniä lähes 4000
- Nykyinen toimitusjohtaja Timo Saros
- Suomessa projektiosaamisen näkyväksi tekeviä IPMA-sertifikaatteja toteuttaa ainoastaan Projektiammattilaiset ry
Kiinnostuitko?
Tutustu Meditan digitaalisen markkinoinnin palveluihin.