Meditan viestinnän palvelut

Helsinki & Jyväskylä

Medita on tehokas ja monipuolinen joukko viestinnän, markkinoinnin ja suhdetoiminnan ammattilaisia asiakkaidensa asialla. Teemme yritysten ja organisaatioiden aktiivisesta viestinnästä ja vuorovaikutuksesta vahvuuden, joka antaa yrityksille kilpailuedun. Ammattitaitoinen viestintä ei ole iso investointi, mutta se vie nopeammin liiketoiminnan tavoitteisiin.

Toimipisteemme sijaitsevat Helsingin Töölössä ja Jyväskylän keskustassa – ja konsulttimme siellä, missä asiakkaamme meitä tarvitsevat.

Tutustu asiantuntijoihimme täällä

Perustietoja:

  • Perustettu: 1997
  • Henkilöstö 2018: 9 viestinnän ammattilaista
  • Toimistot: Helsinki, Jyväskylä
  • Toimitusjohtaja: Tiinu Wuolio
  • Omistus: Mika Särkijärvi, Tiinu Wuolio
  • Liikevaihto 2017: 870 000 euroa

Jäsenyydet

Meditan aikajana 1997→

1997 – Medita perustetaan tekemään sisältöä vaativille
2000 – Mediasisällöistä yritysviestintään
2001 – Viestintätoimistojen liiton jäseneksi
2006 – Viestintätoimistojen laatujärjestelmä
2007 – Toimisto Helsinkiin
2008 – Kansainväliseen ComVort-verkostoon
2009 – Yhteistyösopimus PP-Viestinnän kanssa
2010 – Worldcom PR Groupiin partneriksi
2010 – Asiakaslehdistä digitaaliseen viestintään
2011 – Jatkuvan sisällöntuotannon palvelut, hakukonenäkyvyys
2015 – Vahvat toimialat: Agritech, teknologia, energia, hyvinvointi
2016 – Painopisteenä sisältömarkkinoinnin palvelut
2017 – Laatusisältöjä ja inbound- ja digimarkkinointia

Viestintä ja markkinointi ovat luottamukseen perustuvaa toimintaa. On osattava herättää oikeiden tahojen ja yksilöiden huomio, kuunneltava, analysoitava ja pidettävä mielenkiintoa yllä. Se vaatii mediaympäristön seurantaa ja ymmärrystä, mutta myös muiden sidosryhmien lähtökohtien ja odotusten tajua. Moni osaa viestintää ja markkinointia, mutta toimialaosaaminen tuo niihin lisäarvoa. Puhuttelevat tuoreet sisällöt ansaitsevat tehokkaan jakelun ja kohdentamisen.

Viestinnän itsearviointi ja etäarviointi kokeneen konsultin kanssa auttavat arvioimaan nykytilan ja asettamaan tavoitteet organisaation viestinnälle ja markkinoinnille. Palvelutuotteena on saatavana myös perusteellinen viestinnän auditointi sekä ehdotus kehittämistoimiksi.