Saksalaisen kumppanimme HBI:n Copernicus-hankkeen viestintäkampanja on ehdolla Sabre Awards -kilpailussa. Medita osallistuu hankkeen mediaviestintään Suomessa.

Medita osallistuu Copernicus-hankkeen mediaviestintään Suomessa.

Kansainväliseen Worldcom PR Group -partneriverkostoomme kuuluva saksalainen HBI – Agentur für integrierte Kommunikation on päässyt vuoden 2019 SABRE Awards -kilpailun finalistien joukkoon. Euroopan Unionin Copernicus-hankkeelle  toteutettu viestintäkampanja kilpailee Corporate Reputation – Institutional Image -sarjassa.

Copernicus on Euroopan komission tärkein maanhavainnointiohjelma. Se tuottaa ilmaiseksi saatavilla olevaa käyttötietoa ja tietopalveluja, jotka tarjoavat käyttäjille luotettavaa ja ajantasaista ympäristötietoa.

EU-hankkeen euroopanlaajuinen viestintäkampanja on toteutettu yhdessä paikallisten verkostojen kanssa. Ilmatieteen laitos on yksi hankkeen toimijoista, ja viestii siitä aktiivisesti. Myös Medita osallistuu mediaviestintään HBI:n suomalaisena Worldcom-kumppanina. Viimeisimmät julkaisut löytyvät STT:n uutishuoneesta.

Leave a comment

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *