Medita Communication toteutti maalis- ja huhtikuun aikana asiakastyytyväisyyskyselyn, jossa asiakkaiden edustajia haastateltiin puhelimitse sekä verkkolomakkeella. Suurin osa kyselyyn vastanneista oli erittäin tyytyväinen sekä palvelujen laatuun että toimintatapoihin. Kiitosta Medita sai erityisesti vahvasta toimialan tuntemuksesta sekä hyvästä tavoitettavuudesta.

Kiitos siitä, että pienempääkin asiakasta palvellaan erinomaisesti.”

”Voi luottaa, että saa sitä mitä tarvitaan.”

Kehityskohteiksi nousivat kyselyn perusteella luovuus sekä aloitteellisuus palvelujen tarjoamisessa asiakkaalle. Asiakkaiden toiveena oli, että heille ehdotettaisiin aktiivisemmin sellaisia palveluja, joita he eivät ole itse osanneet ajatella. Haasteena onkin katsoa asiakasyritystä samaan aikaan sekä sisä- että ulkopuolelta: olla tietoinen yrityksen sisäisistä haasteista, mutta myös pystyä näkemään potentiaali, jota asiakas itse ei huomaa tuoda esille viestinnän kautta.

Kyselyssä käytiin läpi myös näkymiä viestinnän tarpeista tulevaisuudessa. Kaikki kyselyyn vastanneet arvioivat viestinnän tarpeiden olevan joko kasvussa tai ennallaan. Viestinnän haasteet olivat moninaisia, mutta selvää on, että tehokkaan ja oikealle yleisölle suunnatun viestinnän tarve on jatkuva.

Medita haluaa kiittää kyselyyn vastanneita arvokkaasta palautteesta!

Kyselyn toteutti HuK Nina Lampén, organisaatioviestinnän opiskelija Vaasan yliopistosta.

Leave a comment

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *